პროექტის სახელწოდება:
|
#ნუმწამლავ!
|
1.პროექტის მთავარი იდეა:
|
ჰაერის დაბინძურების შემცირება.
გარემო პირობების გაუმჯობესება.
ადამიანის ჯანმრთელობაზე ზრუნვა.
|
2.პროექტის აქტუალობა:
|
პროექტის აქტუალობა განაპირობა ჰაერის დაბინძურების
ხარისხის
საოცარმა
ზრდამ
ჩვენს
დასახლებულ
პუნქტში
და
საერთოდ
ქალაქში.შესაბამისად
იმატა
დაავადებულ
ადამიანთა რიცხვმა.
|
3.პროექტის მიზნები:
|
პროექტის მიზანია არსებული პრობლემის მოგვარება, ჰაერის დაცვა
მომწამვლელი
ნივთიერებებისგან
,რასაც
იწვევს
ქ.ქუთაისში
ავტოქარხნის
ტერიტორიაზე
არსებული
საწარმო.პროექტი
მიზნად
ისახავს
აგრეთვე
საზოგადოების
ცნობიერების
ამაღლებას
დ
მათ
თანადგომას.
მოსწავლეთა
აქტიური
ჩართულობას
ეკოლოგიური
პირობების
გაუმჯობესების
მიზნით.სასწავლო
პროექტის
უმთავრესი
მიზანი
კი
არის
დავიცვათ თითოეული
ადამიანის
ჯანმრთელობა
.
|
4.მონაწილეთა ასაკი:
|
7-10 წელი
|
5.ვადები/ ხანგრძლივობა:
|
2018 წლის ოქტომბერი
|
6.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება
შეიქმნას:
|
საზოგადოებრივი ცნობიერების ამაღლება ამ საკითხის
მიმართ.
ბუკლეტების
დამზადება
სახელწოდებით
,,#ნუმწამლავ!’’
პროექტისთვის საჭირო სიმბოლური აირწინაღები. პლაკატები ბოლში
გახვეული
ქალაქისა
და
დაავადებული
ფილტვების
გამოსახულებით.
ნახატების
შექმნა
მოსწავლეთა
მიერ
პრობლემის
გათვალისწინებით.ბლოგის
შექმნა,
სადაც
მოსწავლეები
თითოეულ
ამ
ნამუშევარს
გააცნობენ
დაინტერესებულ
ადამიანებს
,რათა
დროულად
მოგვარდეს
ეს
პრობლემა.
|
7.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
|
თაბახის ფურცლები, მარკერები,მაისურები და ბუკლეტები წარწერით ,,#ნუმომკლავ’’,
ფოტოაპარატი,ტრანსპორტი,
აირწინაღები , ბავშვები ,მშობლები, ექსპერტები.
|
8.პროექტის მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები):
|
მოსწავლეებთან ერთად მასწავლებელი არჩევს საკითხს
,რომელიც
აქტუალური
და
სასიცოცხლოდ
მნიშვნელოვანია.კლასი
იყოფა
ჯგუფებად.თითოეულ
ჯგუფს
ეძლევა
დავალება:
I ჯგუფი: მოსწავლეებმა მოიძიონ ინფორმაცია დაბინძურებული ჰაერით
გამოწვეულ მიზეზებსა და მოსალოდნელ შედეგებზე.
II ჯგუფი: გამოიკვლიონ მოსახლეობის ინფორმირებულება აღნიშნული
პრობლემის
შესახებ.
III ჯგუფი: მოსწავლეები ამზადებენ ნახატებს და ბუკლეტებს.
მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად ატარებს
მდუმარე
აქციას
ზემოთხსენებულ
საწარმოსთან.აქციაში
პროექტის
ხელ-ლი იწვევს
ექსპერტს,
საზოგადოების
სხვა
წარმომადგენლებს.აწყობს
შეხვედრებს
საწარმოს
ხელმძღვანელებთან მათი მხრიდან პრობლემის მოგვარების მიზნით.არიგებენ
ბუკლეტებს
,სადაც
აღნიშნულ პრობლემაზეა საუბარი. მოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად
ინტერნეტის
საშუალებით
იწყებენ
კამპანიას
,,# ნუმწამლავ’’,რათა ვაიძულოთ
ის
ადამიანები,
ვინც
აბინძურებს
გარემოს,
დაიცვან
ჩვენი
ჯანმრთელობა
|
9.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთან.
|
ბუნება:
III.11 (კავშირი
ესგ-თან)
მოსწავლეს
შეუძლია
გარემოზე
ზრუნვის
ელემენტარული
წესების
დაცვა.
მოსწავლე განასხვავებს გარემოზე ადამიანის სასარგებლო და საზიანო
ქმედებებს.
მოსწავლე იკვლევს ლოკალურ გარემოს და აღწერს მისთვის ადვილად დაკვირვებად დროის პერიოდში ადამიანის ზემოქმედებით გამოწვეულ საზიანო
ცვლილებებს
|
10.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
|
ნატო გურული
|
11.ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:
|
Nataliaguruli71@gmail.com
|
12.პროექტის ვებგვერდი/ ბლოგი:
|
Nataliaguruli71.blogposts.com
|
No comments:
Post a Comment